קונים נכס בראש שקט

החלטתם לקנות נכס?

זו ההזדמנות שלך להימנע מטעויות ולהיעזר במומחים!

מומחי הנדל"ן של אינפיניטי לב המרכז יבצעו יחד עמך מיפוי אזור קנייה, הם יבחנו עמך את התקציב לרכישת הנכס ויכינו תוכנית צרכים שיסייעו לך להתמקד אך ורק בדירות רלוונטיות שמבטיחות כי זמנך אינו מבוזבז. 

מבינים את צרכיך לעומק

רגע לפני שפותחים את מודעות העיתונים ואת האתרים, כדאי לדעת ששוק הנדל"ן מוצף כיום בעשרות דירות שלאו דווקא רלוונטיות עבורך. ישנן מודעות שכבר אינן תקפות, במקרים אחרים ניתן לראות את אותן הדירות מוצעות על ידי סוכנים אחרים ובמחירים שונים ולכן מומלץ שיהיה אדם אחד שעושה עבורך את הסדר כדי שזמנך לא יתבזבז לשווא. 

מומחי אינפיניטי לב המרכז מכירים את שוק הנדל"ן בפתח תקווה לעומק, אנו יודעים אילו דירות מתאימות או לא לצרכיך, אילו נמצאות כבר זמן רב בשוק ולא נמכרות ואילו עסקאות הן משתלמות במיוחד. 

אפיון והבנת צרכים

אנשי המקצוע המנוסים של אינפיניטי לב המרכז יבצעו איתך בחינה מעמיקה של המאפיינים החשובים לך בנכס. אנו נבחן ונבדוק רק דירות שעומדות בדרישות הקריטיות, למשל, דירה עם מעלית, ממ"ד בדירה, יחידת הורים, יחידת מתבגרים, מרפסת, גינה, מחסן, חניה ועוד. 

אנו נמצאים במעקב מתמיד אחר כל דירה שמתפרסמת למכירה בפתח תקווה, נאתר עבורך דירות פוטנציאליות, כאלו שכבר נמצאות בשוק וכאלה שרק נכנסות אליו ונפנה אותך רק לדירות הרלוונטיות לדרישותיך. 

משא ומתן וסגירת חוזה

אנו ננהל עבורך משא ומתן עבור דירות שמצאו חן בעיניך והיו מתאימות לתנאיך ולתקציבך. אנו נמקסם את התנאים המושלמים עבורך ונדאג לאינטרסים שלך לאורך כל הדרך – עד לחתימה המיוחלת על ההסכם מול המוכרים. 

כדאי לתת למומחי אינפיניטי לב המרכז לעשות עבורך את העבודה הקשה – אנו נתאים לך את הדירה המושלמת ביותר לתנאיך. מומלץ ליצור עמנו קשר כבר עכשיו, נשמח לעמוד לרשותך!

לפרטים נוספים השאירו פרטים או התקשרו

מאמרים נוספים

קונים נכס בראש שקט

החלטתם לקנות נכס? זו ההזדמנות שלך להימנע מטעויות ולהיעזר במומחים! מומחי הנדל"ן של אינפיניטי לב המרכז יבצעו יחד עמך מיפוי אזור קנייה, הם יבחנו עמך

טיפים למוכרי נכסים

החלטת למכור את הנכס שלך, אך האם יש לך מושג כיצד עושים זאת? במאמר הבא אנו נעשה עבורך את הסדר ונסביר כיצד קובעים שווי של

דילוג לתוכן